Wsparcie organizacji
Wsparcie organizacyjne w ramach Grupy NCBR realizowane jest przede wszystkim za pomocą powołanej w 2018 roku spółki NCBR+. To tutaj pracownicy realizują zadania w takich obszarach jak:
-
IT – helpdesk (1), administracja systemami (2), wsparcie narzędzi informatycznych (3), rozwój oprogramowania umożliwiającego składanie wniosków przez naszych beneficjentów (4)
-
HR – kadry (1), place (2), analizy HR (3), szkolenia i rozwój (4), rekrutacja (5)
-
MARKETING I KOMUNIKACJA – promocja i marketing (1), komunikacja wewnętrzna (2), komunikacja zewnętrzna (3), informacyjne wsparcie interesariuszy NCBR (4)
-
FINANSE – księgowość (1), finanse (2), budżetowanie i planowanie (3), analizy finansowe (4)
-
PRAWO – umowy i opinie prawne (1), postępowania sądowe (2), instrumenty finansowe i prawo nowych technologii (4), compliance (5)
-
ADMINISTRACJA – wsparcie administracyjno-techniczne (1), wsparcie asystenckie (2), recepcja i kancelaria (3), archiwum zakładowe (4), zamówienia publiczne (5)
Dążymy do tego, aby zadania NCBR i NCBR+ były realizowane w standardach rynkowych, to znaczy nie tylko szybko i elastycznie, ale także profesjonalnie i zachowaniem najwyższych standardów etyki. Aby jeszcze efektywniej wspierać rozwój Grupy NCBR (NCBR i NCBR+ sp. z o.o.), często łączymy siły z kilku obszarów wsparcia organizacji w ramach interdyscyplinarnych zespołów. Dlatego też trudno się u nas nudzić.