zastępca dyrektora działu

administracja i zakupy

termin nadsyłania aplikacji:  
12.11.2021




Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Wiesz, jak działa unikatowa poduszka ratunkowa, wykorzystywana podczas zagrożenia lawinowego? Albo bioniczne protezy ręki? Jak można angażować druk 3D, robotykę oraz metodologię STEAM do kreowania nowoczesnej edukacji? To tylko kilka z projektów, które wspieramy na co dzień w Grupie NCBR. Dołącz do jedynej takiej organizacji dofinansowującej innowacje w Polsce. Weź udział w unikatowej pracy nad rozwojem konkurencyjności polskiej gospodarki.


ZASTĘPCA DYREKTORA DZIAŁU
administracja i zakupy

nr referencyjny: DAZ_02_S1_21    miejsce pracy: Warszawa      wymiar etatu: cały etat

TWOJA ROLA: 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie właściwego funkcjonowania procesów planowania finansowego i procesów zakupowych w NCBR.

 Główne zadania:

  • odpowiedzialność za tworzenie oraz realizację planu finansowego w obszarze administracyjnym
  • nadzór nad procesem sporządzania, realizacji i aktualizacji planu zamówień publicznych
  • tworzenie procedur wewnętrznych w zakresie procesów zakupowych i administracyjnych oraz optymalizacja tych procesów
  • koordynowanie wykonania umów na dostawy i usługi oraz analiza potrzeb zakupowych
  • planowanie, monitorowanie i nadzorowanie pracy Działu
  • zapewnienie właściwej współpracy Działu z innymi Komorkami Organizacyjnymi

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych w zakresie planowania finansowego i realizacji zakupów zgodnie z Ustawą pzp
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • doświadczanie w tworzeniu planu budżetu oraz planu zakupów w ujęciu zadaniowym, wydatkowym i kosztowym
  • doświadczenie w optymalizacji procesów oraz tworzeniu procedur
  • dobra znajomość Ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych
  • bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz podległego zespołu
  • rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia i określania ryzyk
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne

MILE WIDZIANE:

  • 10-letnie doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych w zakresie planowania finansowego i realizacji zakupów zgodnie z Ustawą pzp
  • znajomość systemów finansowo-księgowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne

OFERUJEMY:

 

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania rekrutacyjne.

Po więcej informacji odnośnie zasad wynagradzania w naszej organizacji zapraszamy TU.

Zgodnie z ustawą o naszym funkcjonowaniu po przeanalizowaniu wszystkich aplikacji na naszej stronie internetowej publikujemy listę kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne dla tego procesu rekrutacyjnego.

Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Załączniki do ogłoszenia o naborze:

Ostatnia aktualizacja Oryginalna publikacja

Lista kandydatów spełniających kryteria formalne (473 KB)

Oryginalna publikacja Monika Szczegot-Pilarczyk 15.11.2021 12:42 Monika Szczegot-Pilarczyk Pobierz