zastępca dyrektora działu wsparcia

komunikacja i marketing strategiczny

termin nadsyłania aplikacji:  
23.04.2021


Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Wspólnie z NCBR+ sp. z o.o. (w ramach Grupy NCBR) jesteśmy największym ośrodkiem finansującym rozwój prac badawczo-rozwojowych w Europie Centralnej. Pracujemy na rzecz wzrostu konkurencyjności polskiej gospodarki. Wspieramy tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług, które mogą zrewolucjonizować rzeczywistość każdego z nas. Opracowujemy oraz realizujemy programy, w ramach których naukowcy i przedsiębiorstwa mogą uzyskać finansowanie różnorodnych innowacji. Od początku swojej działalności przeznaczyliśmy na ten cel przeszło 50 miliardów złotych, finansując tysiące projektów badawczych, które codziennie przyczyniają się do poprawy jakości życia milionów Polaków.


ZASTĘPCA DYREKTORA DZIAŁU WSPARCIA
komunikacja i marketing strategiczny

nr referencyjny: DKMS_01_S1_21    miejsce pracy: Warszawa      wymiar etatu: cały etat

TWOJA ROLA: 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za inicjowanie i organizacje działań marketingowych, promocyjnych i edukacyjnych.

 Główne zadania:

 

  • kierowanie zespołem, w tym budowanie i rozwijanie zespołu
  • kreowanie i wdrażanie inicjatyw marketingowych oraz promocyjnych
  • wspieranie promocji działalności międzynarodowej
  • wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych (edukacyjnych, promocyjnych, informacyjnych)
  • inicjowanie i wspieranie działalności edukacyjnej i wydawniczej

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, w tym w projektach o wartości powyżej 0,5 mln zł
  • doświadczenie w opracowywaniu założeń programów operacyjnych
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • doświadczenie w opiniowaniu aktów normatywnych oraz tworzeniu dokumentów strategicznych o zasięgu krajowym i instytucjonalnym
  • umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii w projektach edukacyjnych, marketingowych i promocyjnych
  • znajomość trendów oraz narzędzi z obszaru komunikacji cyfrowej, kreowanie formatów filmowych i multimedialnych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom C1)
  • prawo jazdy kat. B
  • zdolność łatwego komunikowania się z różnymi grupami odbiorców
  • umiejętność myślenia strategicznego i operacyjnego
  • inicjatywa i nieszablonowe podejście

MILE WIDZIANE:

  • wykształcenie wyższe humanistyczne
  • doświadczenie w tworzeniu materiałów filmowych i multimedialnych
  • doświadczenie w edukacji on-line
  • doświadczenie w organizacji spotkań, konferencji, w tym konferencji międzynarodowych

OFERUJEMY:

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania rekrutacyjne.

Po więcej informacji odnośnie zasad wynagradzania w naszej organizacji zapraszamy TU.

Zgodnie z ustawą o naszym funkcjonowaniu po przeanalizowaniu wszystkich aplikacji na naszej stronie internetowej publikujemy listę kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne dla tego procesu rekrutacyjnego.

Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wyniki naboru:

Agnieszka Gajewska, Warszawa

Doświadczenie i kompetencje kandydatki odpowiadają aktualnemu zapotrzebowaniu pracodawcy.