zastępca dyrektora działu

komunikacja i marketing strategiczny

termin nadsyłania aplikacji:  
18.04.2022




Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Wiesz, jak działa unikatowa poduszka ratunkowa, wykorzystywana podczas zagrożenia lawinowego? Albo bioniczne protezy ręki? Jak można angażować druk 3D, robotykę oraz metodologię STEAM do kreowania nowoczesnej edukacji? To tylko kilka z projektów, które wspieramy na co dzień w Grupie NCBR. Dołącz do jedynej takiej organizacji dofinansowującej innowacje w Polsce. Weź udział w unikatowej pracy nad rozwojem konkurencyjności polskiej gospodarki.


ZASTĘPCA DYREKTORA DZIAŁU
komunikacja i marketing strategiczny

nr referencyjny: DKMS_01_S1_22    miejsce pracy: Warszawa      wymiar etatu: cały etat

TWOJA ROLA: 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie polityki marketingowej w oparciu o długookresową strategię.

GŁÓWNE ZADANIA:

 

  • kierowanie zespołem, w tym budowanie i rozwijanie zespołu,
  • odpowiedzialność za całokształt działań związanych z kreowaniem wizerunku marki,
  • inicjowanie i organizowanie działań marketingowych, promocyjnych i edukacyjnych,
  • inicjowanie i wspieranie działalności edukacyjnej i wydawniczej,
  • nadzorowanie działań w obszarze PR,
  • wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych,
  • współpraca z innymi działami organizacji przy realizacji strategii i planów marketingowych,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi.

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu i/lub PR,
  • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w zarządzaniu dużymi projektami marketingowymi lub edukacyjnymi,
  • doświadczenie w opiniowaniu aktów normatywnych oraz tworzeniu dokumentów strategicznych o zasięgu krajowym i instytucjonalnym,
  • umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii w projektach marketingowych i promocyjnych,
  • znajomość trendów oraz narzędzi z obszaru komunikacji cyfrowej, kreowanie formatów filmowych i multimedialnych,
  • wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2),
  • prawo jazdy kat. B,
  • zdolność łatwego komunikowania się z różnymi grupami odbiorców,
  • umiejętność myślenia strategicznego i operacyjnego,
  • inicjatywa i nieszablonowe podejście.

OFERUJEMY:

 

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania rekrutacyjne.

Po więcej informacji odnośnie zasad wynagradzania w naszej organizacji zapraszamy TU.

Zgodnie z ustawą o naszym funkcjonowaniu po przeanalizowaniu wszystkich aplikacji na naszej stronie internetowej publikujemy listę kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne dla tego procesu rekrutacyjnego.

Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wyniki naboru:

Ewelina Dadasiewicz, Warszawa

Doświadczenie i kompetencje kandydatki odpowiadają aktualnemu zapotrzebowaniu pracodawcy.