starszy specjalista wsparcia

digital marketing

termin nadsyłania aplikacji:  
11.04.2021


NCBR+ sp. z o.o.
 

Wspólnie z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (w ramach Grupy NCBR) jesteśmy największym ośrodkiem finansującym rozwój prac badawczo-rozwojowych w Europie Centralnej. Pracujemy na rzecz wzrostu konkurencyjności polskiej gospodarki. Wspieramy tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług, które mogą zrewolucjonizować rzeczywistość każdego z nas. Opracowujemy oraz realizujemy programy, w ramach których naukowcy i przedsiębiorstwa mogą uzyskać finansowanie różnorodnych innowacji. Od początku swojej działalności przeznaczyliśmy na ten cel przeszło 50 miliardów złotych, finansując tysiące projektów badawczych, które codziennie przyczyniają się do poprawy jakości życia milionów Polaków.


STARSZY SPECJALISTA WSPARCIA
digital marketing

nr referencyjny: DWMS_01_S1_21    miejsce pracy: Warszawa      wymiar etatu: cały etat

TWOJA ROLA: 

Szukamy starszego specjalisty, którego najważniejsze zadania będą wiązały się z budowaniem wierunku NCBR w internecie z wykorzystaniem narzędzi digital marketing, a w szczególności mediów społecznościowych.

Główne zadania:

 

  • tworzenie i publikowanie contentu, w tym treści postów, grafik, wideo, transmisji live w kanałach NCBR w mediach społecznościowych,
  • utrzymywanie interakcji z fanami i obserwatorami NCBR, a także innymi użytkownikami internetu pozostającymi w kręgu odbiorców działań komunikacyjnych Centrum (np. współpraca z influencerami),
  • udział w tworzeniu i opracowywaniu materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz ich dystrybucja,
  • współpraca z działami NCBR, instytucjami partnerskimi (np. ministerstwami, instytucjami  europejskimi) oraz beneficjentami NCBR, w celu zapewnienia atrakcyjnych treści w kanałach społecznościowych Centrum,
  • monitorowanie wypowiedzi na temat NCBR w internecie, a także monitorowanie działań partnerów i innych instytucji z ekosystemu innowacji w Polsce,
  • udział w prowadzonych kampaniach informacyjnych i promocyjnych,
  • prowadzenie analiz, statystyk i raportowanie wyników działań.


    Uwaga: towary/usługi nabywamy zgodnie z prawem zamówień publicznych, dlatego też, naturalną konsekwencją zadań na tym stanowisku będą także prace związane z realizacją zakupów marketingowych zgodnie z ustawą o prawie zamówień publicznych.

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu/digital marketingu/social mediów,
  • doświadczenie w obsłudze profili firmowych w mediach społecznościowych (zwłaszcza Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube,
  • doświadczenie w korzystaniu z narzędzi analitycznych w obszarze online (np. Google Analytics, Brend24, SoTrender),
  • doświadczenie w korzystaniu z narzędzia do prowadzenia płatnych kampanii promocyjnych (Google Ads, Menedżer reklam Facebooka),
  • znajomość trendów oraz narzędzi z obszaru komunikacji cyfrowej,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom C1) – część postów i komunikatów PR przygotowujemy w języku angielskim,
  • lekkie pióro potrzebne przy tworzeniu  materiałów komunikacyjnych i promocyjnych,
  • zdolność łatwego komunikowania się z różnymi grupami odbiorców,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • inicjatywa i nieszablonowe podejście,
  • umiejętność pracy w zespole.

MILE WIDZIANE:

  • znajomość prawa zamówień publicznych,
  • doświadczenie w pracy w/z instytucjami publicznymi,
  • znajomość ekosystemu polskich innowacji, znajomość funkcjonowania Unii Europejskiej oraz najważniejszych instytucji europejskich,
  • umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych,
  • podstawowa znajomość programów do tworzenia grafik (np. narzędzia z pakietu Adobe).

 

 

OFERUJEMY:

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania rekrutacyjne.

Po więcej informacji odnośnie zasad wynagradzania w naszej organizacji zapraszamy TU.

Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.