specjalista

ds. reklamy online

termin nadsyłania aplikacji:  
05.06.2022




NCBR+ sp. z o.o.

Wiesz, jak działa unikatowa poduszka ratunkowa, wykorzystywana podczas zagrożenia lawinowego? Albo bioniczne protezy ręki? Jak można angażować druk 3D, robotykę oraz metodologię STEAM do kreowania nowoczesnej edukacji? To tylko kilka z projektów, które wspieramy na co dzień w Grupie NCBR. Dołącz do jedynej takiej organizacji dofinansowującej innowacje w Polsce. Weź udział w unikatowej pracy nad rozwojem konkurencyjności polskiej gospodarki.


SPECJALISTA
ds. reklamy online

nr referencyjny: DWKMS_05_S1_22    miejsce pracy: Warszawa      wymiar etatu: cały etat


TWOJA ROLA:
 

  • prowadzenie i rozliczanie kampanii reklamowych online na rzecz NCBR (w tym również odpowiedzialność za harmonogram i budżet);
  • realizacja działań informacyjnych i promocyjnych NCBR w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem narzędzi Google;
  • współpraca z zewnętrznymi wykonawcami przy prowadzonych projektach;
  • tworzenie contentu do realizowanych działań;
  • ewaluacja i optymalizacja kampanii;
  • wsparcie zespołu social mediów w budowaniu wizerunku i promocji działań NCBR.

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
  • znajomość trendów w zakresie marketingu online;
  • bardzo dobra znajomość terminologii branżowej związanej z marketingiem online;
  • podstawowa wiedza i umiejętności w zakresie działań SEO;
  • bardzo dobra i poparta praktycznym doświadczeniem znajomość systemów reklamowych i narzędzi biznesowych: Google Ads, Meta, Twitter, LinkedIn;
  • bardzo dobra i poparta praktycznym doświadczeniem znajomość narzędzi analitycznych, zwłaszcza narzędzi Google (m.in. Google Analytics);
  • podstawowa znajomość programów graficznych (zwłaszcza Canva);
  • umiejętności content marketingowe i copywriterskie;
  • chęć stałego podnoszenia swoich kompetencji;
  • odpowiedzialność i skrupulatność.

MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem niestandardowych form promocji, np. influencer marketing;
  • certyfikaty potwierdzające posiadane kompetencje w zakresie marketingu online.

UWAGA: Poziom oferowanego stanowiska: specjalista, starszy specjalista, główny specjalista, uzależniamy od posiadanego doświadczenia oraz kompetencji zaprezentowanych podczas spotkania.

 

OFERUJEMY:

 

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania rekrutacyjne.

Po więcej informacji odnośnie zasad wynagradzania w naszej organizacji zapraszamy TU.

Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.